LianEnAndre.reismee.nl

All fired up and ready to go!

Het waren een aantal drukke en vermoeiende dagen.

We hadden gedacht dat we lekker konden rusten, het werk achter ons laten en nog wat kleine puntjes op de I zetten voor de start van de reis. Het ging echter anders. Iedere dag kwamen er wel dingen op ons pad die veel tijd en energie kosten. Als klap op de vuurpijl ging zaterdag wederom de rugzak van Lian kapot. We belden gelijk de lasser op die ons vorige keer zo hoef geholpen had. Hij bleek tijd voor ons vrij te willen maken en zaterdag avond om 19.00 uur heeft hij de rugzak gerepareerd en die van Andre ook nog extra verstevigd. Gerrit, super bedankt nog!!! Met deze stress achter de rug konden we de volgende ochtend vroeg vertrekken. Onze vrienden Melissa en Nils haalden ons op en brachten ons naar de luchthaven. De vlucht van ongeveer 14 uur bracht ons naar San Diego. Vervolgens werden we opgehaald door vrienden en daar zijn we de afgelopen dagen gebleven.

Maandag en dinsdag stonden in het teken van allerlei regelwerk zoals boodschappen doen, post pakketten daarvan maken en deze versturen naar verschillende locaties waar we geen voedsel kunnen kopen.

Morgen vroeg (woensdag) is D-day. Dan gaan we daadwerkelijk wandelen!

Zal spannend worden. Er is al iemand terug moeten keren omdat hij gebeten is door een ratelslang.

We zijn er klaar voor!

Let’s do this!

Stefan Baars

Er valt maar 1 ding te zeggen: Genieten, genieten genieten !!

Thea & Rene

Good luck! En wij zien uit naar jullie ervaringen. Geniet van deze mooie uitdaging!

Hanno

Succes!

rina

nou dan hebben jullie de pech al gehad. en kan het alleen maar een mooie tijd worden. heel veel plezier xxx

Yvette & Madelief

Superveel succes!! Wij gaan aan jullie denken, heel veel! Op naar een goeden bijzondere en voorspoedige reis. Dikke knuffel.

Hans & Marian

Heel veel genieten van deze mooie reis. Veel succes.

joanna en rick

zet hem op!

Jennifer

Heel veel succes!

kees

In welke management tool heb je dit project geplanned?

sven dc

Veel succes. Geniet van jullie avontuur. Wij lezen mee.

Maria

Nu jullie, bij de voorbereiding, de nodige beproevingen hebben moeten doorstaan....kunnen jullie alles aan !!!
Met zoveel moed, doorzettingsvermogen, creativiteit en flexibiliteit en...een beetje geluk...zal het zeker gaan.
Een goede reis !!!! We zijn met ons hart bij jullie.

Henk Hendrickx

Andre en Lian, veel succes en veel plezier. Je hoeft voorlopig nog geen sneeuwhol te graven.

Sonja en Ruud

Wensen jullie een onwijs, gaaf, super cool, maar vooral prachtige wandeling. Doe voorzichtig en kom gezond weer thuis.
Goede reis en veel geluk samen.
Sonja en Ruud

Hans

Lian en Andre: vanuit TomTom wensen we jullie heel veel succes

Melissa en Nils

We waren blij dat we jullie weg mochten brengen en kijken alweer uit naar oktober! Heel veel plezier en geniet er van!
Dikke kus van ons!!

Andre en Lian

Bedankt iedereen voor alle leuke opmerkingen! :-)

@Kees Microsoft office 365 project server, "The smiley template"

Groetjes!