LianEnAndre.reismee.nl

De Film en de boeken

Hoi lieve mensen,

Tot op de dag van vandaag spelen de belevenissen van de Pacific Crest Trail nog een grote rol in ons leven.

Zo worden we nog wekelijks via internet benaderd met vragen van mensen. Of zoals gisteravond op een feestje waar we worden aangesproken door mensen die we niet echt kenden, maar die wel van ons verhaal gehoord hadden en graag meer wilden weten. Een heel bijzonder iets dat veel met ons doet in positieve zin.

Jullie willen we in het bijzonder bedanken omdat jullie ons vanaf het prille begin gevolgd en gesteund hebben.

Tevens willen we de mensen die de film van de reis nog niet gezien hebben deze link meegeven, zodat jullie hem op YouTube kunnen zien. De hele reis komt voorbij en hij is op een film festival genomineerd geworden voor "Best Epic Hiking Video". Veel plezier met kijken dus!

Tevens willen we meegeven dat het boek van de Pacific Crest Trail waar we aan werken, nu een meer definitieve vorm gaat krijgen. Feitelijk zijn het 2 boeken. We verwachten dat ze aan het eind van het jaar mogelijk al in de winkel zullen liggen.

Groetjes

Lian en Andre

Sonja de Jel

Wat een mooie impressie van jullie reis. Een barre maar mooie uitdaging. Als ik nog denk aan mijn rusteloze dagen wetende dat jullie bosbranden, beren, slangen etc. moesten ontwijken.
Een prijs is deze film waard. Geeft nieuwe hickers een goed beeld waar ze aan beginnen.
Heel veel respect voor jullie beiden. Hoe mooi het ook was, ik was ook heel blij dat jullie veilig thuis zijn gekomen.
Veel succes met de nominatie en de boeken.

Aat Troost-Orgers

Leuk om te horen (lezen) dat er 2 boeken aan komen! Ben benieuwd....en natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met de nominatie.

Jeroen

Mooi om te lezen hoe jullie de pct ervaren hebben! Ik ben 2 weken terug gefinished, jullie verhaal brengt me weer even terug naar de trail.

Jacqueline Sannen

Beste André en Lian,
Onze zoon Tim , heeft voor ons jullie boek besteld. Heb het bijna uit en dan gaat mijn man het lezen. Ook jullie film hebben wij met Tim samen bekeken. Nu hebben wij een beetje een idee wat voor avontuur hij gaat beginnen met zijn PCT trail.
Benieuwd of hij ook het eindpunt zal halen. Tim hoopt over een paar weken ( 4 april vliegt hij naar L.A ) aan zijn trail te beginnen. Al 2 jr. uitgesteld door Corona. Nu hopen dat onze zoon zijn “droom” kan waar maken.
Mvg, Jacqueline Sannen